ŻEGNAJ SZKOŁO :))

by - piątek, czerwca 23, 2017

Cześć!
Postów dawno nie było, przepraszam.
Nie będę się w sumie zbytnio tłumaczyć, bo każdy słyszy to samo: szkoła, obowiązki domowe, problemy, brak czasu.

Dziś zakończyłam swoją podróż w 6 klasie :) Tak, mam 13 lat :D
W sumie wolałabym iść do gimnazjum... idę do 7 klasy, czuję, że nie będzie łatwo. Dodatkowo w 7 klasie zmieszczą nam połowę materiału z drugiej, a w 8 resztę. Czyli tak jakby te 3 lata mamy podzielone na 2. Zbyt dużo zamieszania według mnie, zmiana książek itd, i zaś rok dłużej (prawdopodobnie) w liceum/technikum.
W sumie na te wakacje czekałam i się cieszyłam,  i wreszcie poczułam taki prawdziwy trud w nauce, a teraz nie będzie też tak z górki. Otrzymałam świadectwo z paskiem, lekturę Słowackiego "BALLADYNA" i słodkości od rodziców :)) Wcześniej nienawidziłam wakacji, wolałam się dalej uczyć i widywać się z przyjaciółmi, tęskniłam za nauczycielami i klasą, bo nie czułam tego prawdziwego ciężaru nauki, 5 klasa bułka z masłem.

No a więc zaczynamy wakacje :)) 
2 miesiące odpoczynku... Według Was mało czy dużo?
A wy jak tam, otrzymaliście pasek/coś od rodziców na zakończenie?
Ja moim nauczycielom życzyłam, aby tracili mniej nerwów na naszą klasę :)) 
Odświeżyłam także swój instagram, na którym pojawiają się nowe zdjęcia.
Kolejny post się niedługo pojawi, a wy wpadajcie na instagram.com/moonnest

Buziaki!


Dane zostały zakryte w trosce o bezpieczeństwo, a obraz otrzymał podpis autorski.

You May Also Like

8 komentarze

  1. Gratulacje! Ja jestem na studiach i 3 miesiące wolnego jest w sam raz, bo 2 miesiące to za mało :D
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh z tymi zmianami powymyślali, mam siostrzenicę, która jeszcze się załapała do gimnazjum, ale będzie do liceum czy technikum wybierać się w tym samym okresie co Ty i Twoi rówieśnicy, nie chcę wiedzieć co to będzie - nagle dwa roczniki do jednej klasy będą próbować posłać. Ale nie przejmuj się tym - ciesz się wakacjami i nabieraj siły na kolejny rok, aby był łatwy i minął w miłym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodząc na bloga nie spodziewałam się, że będziesz tak młoda, ale jestem pod miłym wrażeniem :) Lektury nie zgub ;) Będziesz ją opracowywała w siódmej, czy ósmej klasie.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję paska ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Ja na początku się cieszyłam, że nie muszę iść do gimnazjum. Wolałam opcję ośmiu klas. Ale ten rok szkolny tak mi obrzydził moją klasę, że szczerze żałuję, że nie pójdę jednak do gimnazjum. No, ale co zrobić. Będzie trzeba jakoś to przetrwać.
    Paska na koniec nie miałam. Ale i tak jestem zadowolona ze świadectwa. To był dla mnie bardzo ciężki rok, bo straciłam bliską mi osobę. Do nauki nie miałam głowy. Rodzice też zadowoleni. Dostałam od nich Vansy moje wymarzone.
    Jak mija ci początek wakacji?
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm new follower, your blog is great!
    Can you follow me?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny post, podoba mi się :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń