♥ KIM JESTEM? CO JA TU ROBIĘ? ♥

by - sobota, marca 11, 2017

Spytasz kim jestem i co tutaj robię...
Właściwie ten blog jest wynikiem nudy i braku pomysłu na siebie :P
Właściwie nie wiem, co tutaj się będzie działo, w każdym bądź razie zadbam o to, aby chciało się czytać tego bloga!

Moje imię to Julia, mieszkam we wsi w województwie wielkopolskim ♥
Mam swoje pasje, zainteresowania i tak dalej ♥ (Kiedyś o tym na pewno napiszę!). Moim idolem jest Charlie Puth. W kwietniu tego roku będę miała 13 lat ♥ Jestem śmiałą i pozytywną osobą. Na tutejszym blogu myślę, że będą się pojawiały przeróżne posty, dotyczące gier, jakiś outfitów, fotografii czy coś... Postaram się rozplanować sobie dni na takie posty. Kolejnym pytaniem na pewno będzie, skąd pomysł na nazwę, czyli skąd wzięło się "MOONNEST"?
W sumie strasznie spodobało mi się słowo moon, czyli po angielsku księżyc, ale przecież księżyc jest jeden, więc drugiego już jako człowiek nie będzie. Więc kiedy piłam w pewien dzień butelkę napoju "Nestea" tak jakoś wypowiedziałam "Moonnest", połączając to. W każdym bądź razie historia tej nazwy jest dziwna, ale moja, AUTORSKIE. W sumie od tego czasu to słowo stało się moim pseudonimem internetowym.
Czy to wystarczy? :D

Aby być na bieżąco, możesz śledzić mój instagram:
(1) instagram.com/moonnest
(2) instagram.com/xmoonnest

Skoro przeczytałeś/aś to do końca to skomentuj ♥


You May Also Like

7 komentarze

  1. Hej wgl to kocham twój ig więc jak tylko się dowiedziałam że masz bolga to odrazu na niego weszłam super post ❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, nieźle Jula❤Czekam na kolejny wpis♥️😘

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzień dobry :D pefgavv sie kłania XD ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, jest możliwość żebyś zrobiła mi nagłówek do bloga lub powiedziała gdzie te nagłówki robisz ? link do bloga : http://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń