MOJA PRZYGODA Z FOTOGRAFIĄ

by - sobota, marca 25, 2017

Cześć wszystkim!

 Opowiem o swoich początkach z fotografią, jakie to jest, czego wymaga to, czego przez ten czas pstrykania fotek nauczyłam się 💑

Zatem swoją przygodę z fotografią zaczęłam około dwóch lat temu. Początkowo robiłam zdjęcia zwykłym aparacikiem cyfrowym, OLYMPUS bodajże. Rozwijało się to dość szybko, od zwykłych zdjęć roślinek czy otoczenia aż do takiej "mini sztuki" 🎨
Zaczynając ten stopień zainteresowania miałam zaledwie 10-11 lat :D
Wymaga ta pasja naprawdę poświęceń, dobrego aparatu, dobrej jakości zdjęć i interesujących obrazków. Wymaga to czasu, bo np. ja robiąc zdjęcia, pstrykam trzy podobne i wybieram zaś jedno najlepsze. Wymaga to także miejsca na zorganizowanie sobie miejsca na fotografowanie, dobrze jest mieć statyw, ale to bardziej do aparatu, czyli przy telefonach przysłuży budowanie jakiś wieży podtrzymujących telefon bądź ułożeniu go na szafce (przy selfie), wymaga to również nieraz wydawania pieniędzy na coś, co przydałoby się sfotografować. 
Przez ten czas sądząc po moich pierwszych pstrykaniach, które dotychczas oglądam (niestety na blogu tego nie udostępniłam, bo nie mam tego na laptopie) nauczyłam się naprawdę wiele, zastosowałam wiele poprawek, miałam motywację i chęć i oczywiście jak każdy czerpałam z czegoś inspiracje. Jestem dumna z siebie, i mam nadzieję, że będzie się to dalej ciągnęło. Wam też życzę spełniania marzeń, dążenia do celu, zdobywania pasji 💗
+ Dodatkowo czasami edytuję zdjęcia, gdy są zbyt zwykłe, ale o tym w następnym poście!

PRZYKŁADY OSTATNICH FOTOGRAFII:





Jeśli przeczytałeś/aś do końca post - zostaw komentarz!
Zaobserwuj mojego bloga, by być na bieżąco!
Zaobserwuj mnie na instagramie - instagram.com/moonnest


You May Also Like

16 komentarze

  1. ja takze interesuje sie fotografia, jednakze nie posiadam zadnego profesjonalnego sprzetu, tylko cykam fotki telefonem (ktore ku memu zdzwieniu wychodza calkiem spoko) :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nice photos <3


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że jesteś kreatywna i masz dużo pomysłów. Myślę, że w fotografii to się baaardzo przydaje. Ja chociaż nigdy nie lubiłam za bardzo robić zdjęć, bo nie wiedziałam jak się za to zabrać to zauważyłam że umiejętność robienia dobrych zdjęć się bardzo przydaje w blogowaniu czy w ogóle życiu ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym rozwijaniu pasji :) To drugie zdjęcie jest świetne!
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w rozwijaniu się :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jest to pierwsze zdjęcie. Sama robiłaś?
    Super ,że jesteś kreatywna :)
    Odpowiadam na każdą obserwacje !!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. To 2 zdjęcie jest cudne :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Ja fotografowaniem zaczęłam się zajmować jak miałam 16 lat :)
    Obserwuję :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że masz swoją pasję i się rozwijasz :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pierwsze zdjęcia wykonałam jakoś w wieku 4-5 lat! Fotografia jest cudowną pasją, którą można cały czas rozwijać i być w tym coraz lepszym, wszystko jednak wymaga czasu i pracy. Wiele osób myśli, że robienie zdjęć jest łatwe, ale gdy doda się czas obrobienia, wybierania, sortowania, wcale nie jest to takie szybkie i przyjemne, ale daje za to dużo radości :)

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia kochana, czekam na kolejny post :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w dalszym rozwijaniu się!
    Ja również bardzo lubię fotografię, także mamy ze sobą coś wspólnego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spoko zdjęcia,też się interesuję fotografią �� wpadnij: http://marysphotosx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń