OTCHŁAŃ ZIELENI? - WIOSNA

by - sobota, kwietnia 08, 2017

Cześć wszystkim!

To już trzeci post na mój blogu, myślę, że podobają się wam dotychczasowe wpisy. Bardzo doceniam każdego obserwatora bloga i czytelnika, który komentuje bądź dołącza do grona. Każdy z Was czytający tutejsze wpisy jest dla mnie jak kryształ w skrzyni!
Dziś przygotowałam post dotyczący obecnej pory - wiosny, i też związanych z nią rzeczy. Wykonałam kilka bezmyślnych fotografii (bo nie miałam pojęcia, że będą aż tak fajne, aby tutaj na blogu zagościć). Zdjęcia wykonałam telefonem, zadbałam o dobre światło i jakość zdjęć.

- Jutro jest niedziela palmowa, dziś już odwiedziłam kościół, aby mieć trochę więcej czasu jutro. Wszyscy chodzący do kościoła święcą palmy wielkanocne.
Pro po Wielkanocy - zbliża się już ona i będzie 16 kwietnia. W sumie to lubię Wielkanoc, jest wtedy ciepło i zielono dookoła. Przygotowujemy wówczas koszyczki napełnione Wielkanocną żywnością i słodyczami. Nigdy nie doceniałam tego święta za prezenty jakie się otrzymuje, a za miło spędzony czas w gronie rodzinnym.
- Oprócz tego nastała już wiosna - piękna pora roku. Wszyscy i tak czekamy na lato :) (Nie da się tego ukryć). Na początku było strasznie ciepło, jednak na następny tydzień ma być dużo opadów, zachmurzeń a nawet burz - (Nie do pomyślenia :o !).
- Zbliżają się także moje urodziny! (23 kwietnia!) 

Łapcie fotografie, wykonane przeze mnie!

 




You May Also Like

17 komentarze

  1. Przedwczesne wszystkiego najlepszego! :D Heh, też mam 23 kwietnia urodziny :D
    Wielkanoc nawet lubię; a) kocham ciasta i inne wypieki, b) odpoczynkiem nie pogardzę. Chociaż teraz zbliżają się testy gimnazjalne, więc też zbytnio czasu nie mam...
    A zdjęcia bardzo ładne :)
    Pozdrawiam i życzę dalszej weny!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że plany na urodzinki masz super ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pogoda niezbyt ciekawie się zapowiada na nadchodzący tydzień, a szkoda :/ Wielkanoc lubię szczególnie za czas spędzany z rodziną. Już zamierzam porobić parę wypieków ^^ Z okazji nadchodzących Twoich urodzin życzę Ci Wszystkiego Najlepszego, Spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń i mnóstwa sukcesów w blogowaniu ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, jak wszystkie! Czekam na kolejny..❣️��

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :)
    Wiosna - piękna pora roku! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosnę i uwielbiam klimat świąt. Moje życie w końcu wtedy zwalnia, mam więcej czasu dla siebie, a przede wszystkim dla rodziny, nigdzie nie muszę się spieszyć. :)
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To życzę Ci już wcześniej wszystkiego najlepszego! Nie przepadam zbytnio za wiosną, gdyż zwykle w te porę roku jestem zdołowana i ciągle przyciągam do siebie jakieś problemy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jakość zdjęć jak na telefon, powiem ci, że zawsze zdjęcia, które robimy tak od niechcenie są najlepsze! Jak wspomniałaś o Wielkanocy, to życzę ci wesołego jajka!

    pozdrawiam cieplutko
    the tales of life

    OdpowiedzUsuń

  9. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :D
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! I really like it
    Would you like to follow each others blog?- I'm following you already

    XOXO, Lena

    https://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń