NIGDY NIE UWAŻAŁAM SIĘ ZA LEPSZĄ OD INNYCH

by - niedziela, kwietnia 30, 2017

Jestem zwyczajną osobą, jestem sobą.
Czasami jak każdego z nas ponosi mnie, jednakże nie do stopnia wywołania w sobie słów mówiących o tym jaka jestem lepsza od innych. Uważam, że mam takie same prawa jak inni. Nigdy nie uważałam się za lepszą, a czasami nawet za gorszą. Bądźcie sobą, to nie boli. Nie udawajcie nikogo spoza swoich granic, bo tym sposobem nie zdobędziecie dobrego słowa ani przyjaciół. Nie uważajcie się za lepszych od innych. Wszyscy jesteśmy tacy sami, mamy te same prawa, robimy te same rzeczy. Oczywiście, że każdy z nas jest dobry w jakiejś dziedzinie sportu, nauki czy innego talentu - jednak nie jesteśmy najlepsi. Nie warto mówić o sobie najlepiej, odstraszasz w ten sposób ludzi dookoła siebie. Co oni sobie pomyślą? Spójrz czasami na przyszłość swoich słów, bo mogą one mieć duże znaczenie. A nawet i tak duże... że mogą zmienić twoje życie o 180 stopni czy ileś. Zachowaj dla siebie fakt, że masz (przykładowo) piórnik w diamenty, a osoba obok Ciebie piórnik bez niczego. Zazwyczaj nie kontrolujemy słów - powinniśmy. Pokaż, że jesteś na takim poziomie jak inni - ani gorszy, ani lepszy. 
Nie bądźmy jak "Samochwała w koncie stała...". "Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca", czyli siebie.

Tym akcentem kończę post.
Przepraszam także, że dawno nie było postu, jednak nie miałam dostępu do laptopa. Wybaczcie :)
Wpadnijcie też na mojego instagrama, czy dodajcie mnie na snapchacie! 
Miłego dnia!
(W sumie to dobrej nocy :P).

You May Also Like

11 komentarze

  1. Wszyscy jesteśmy w pewnym sensie równi, jednak myślę, że nie do końca. Jak bardzo równe jest dziecko z Afryki temu z Zachodniej Europy? To już kwestia niesprawiedliwości, aczkolwiek "po równo" nie zawsze znaczy sprawiedliwie. Myślę, że czasami mając wszystko brakuje nam czegoś innego, dalej istotnego. Z drugiej strony osoba, która własnymi rękoma zdobyła to co ma, będzie się z tego bardziej cieszyć, plus otrzyma swoistą porcję doświadczenia.
    Dziękuję za wizytę, ja również obserwuję. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez pierwsze kilka minut patrzenia na Twój blog zastanawiałam się gdzie znikęła moja myszka bo myślałam, że ten księżyc jest częścią tła, pozdrawiam ja


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądrze napisałaś :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, miło się czyta ;)
    Zgadzam się, nigdy nie możemy oceniać siebie jako tych najlepszych.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinniśmy być wszyscy traktowani w równym stopniu, no właśnie powinniśmy, lecz nie zawsze się tak dzieje. Gdyby tak się stało to świat byłby utopią. Niestety tak nie jest. Zawsze znajdzie się ktoś, kto sądzi, że ma do zaoferowania o wiele więcej od innych i po prostu mierzy się inną miarą, a wszyscy pozostali są gorsi. Trudno jest mi szanować taką osobę, ale rozumiem gdy jest ona zaślepiona znajomością z toksycznymi ludźmi, a później przejrzy na oczy, w innym wypadku omijam takie osoby szerokim łukiem, a jeśli muszę to staram się je przywrócić na ziemię. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. mądre słowa !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze napisane.
    Ładne zdjęcia.
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm, sadze jednak, ze czasami mozna myslec o sobie jako lepszej od innych, wiadomo by robic to wszystko z umiarem, ale jakies poczucie wlasnej wartosci tez musi byc ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jednak często mam tak, że uważam się za gorszą od innych.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń