MOJA PLAYLISTA UTWORÓW

by - piątek, czerwca 02, 2017

Cześć!
Po dość długim czasie niedodawania postów postanowiłam napisać post o tym, jakich piosenek słucham najczęściej. Myślę, że w wakacje będzie więcej czasu na pisanie postów, wybaczcie.
Jeśli znacie jakąś z nich to piszcie :) Krótki post, ale myślę, że podsunęłam Wam trochę fajnych i znanych piosenek. 

1) Ariana Grande ft. Nicki Minaj - Side to side
Kocham tą piosenkę w wykonaniu mojej idolki i jej najlepszej przyjaciółki oraz cudownej raperki :)

2) Ariana Grande - One Last Time
Kolejna piosenka w wykonaniu Ari, tym razem One Last Time. Piosenka cały czas bardziej świeci w internecie, bo oddaje hołd ofiarom z Manchesteru. Ponad 20 osób zginęło zaraz po tej piosence...

3) Charlie Puth - Attention
Mój idol (kolejny :D). Uważam, że to jedna z jego najlepszych dotychczas piosenek. Słucham jej cały czas. Jest cudowna, chciałabym, aby częściej nagrywał piosenki.

4) Kendrick Lamar - HUMBLE
Jeden z moich ulubionych raperów. Uwielbiam rapy amerykańskie. Ta piosenka jest świetna, goals.

5) The Chainsmokers - Closer
Piosenka sama nic w sobie świetna. Bez końcowej wokalistki ten utwór nie byłby tak cudowny jak jest. Na pewno każdy zna już tą piosenkę!

6) Burak Yeter ft. Daniele Sandoval - Tuesday
Jedni kochają, drudzy nienawidzą. Pomimo, że tekst cały czas się powtarza to ta piosenka jest sama w sobie oryginalna.


You May Also Like

2 komentarze

  1. Widzę że mamy podobny styl muzyczny bo w poście wymieniłaś wszystkie moje ulubione piosenki ^^


    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten uczuć gdy te wszystkie piosenki też są moimi ulubionymi hehe 😂tylko HUMBLE nie znałam 😜 ale napewno zaraz posłucham 😘

    OdpowiedzUsuń